Hello !


Status : Semi-hiatus

Ask Me a Question

Mouthy Mouth

Exchange Link open
No "Follow You, Follow back"
Harsh Words Are not Allowed

Archives


  Recent posts:

SeDey ~ Al - FaTiHaH
#KIMCHI RAMEN (김치라면)#
NoN sUbJeCt (╥_╥)
HmMm . . ~~ SoWy
MaKiN pElIk
SyE budak BRu ~~ yeyy~~


Credits

Layout: Nana
Edited by : ❣ Syra ❣


sELamat HrI IbU ~
Saturday, 12 May 2012 @ 23:42 | comment (0)

2012/5/13

Yeay ~ , hri ni hri special buat mak2 sekalian
nak keluar untok bli adiah ~ , kite hnyer bagi present ,
but all mom gives kasih sayang yg susah di dapati ~
yahhhh~~~ ,klu beli nak beli ape ? ha ?
ari ibu nak bgi ape ?
klu x mampu beli hadiah , gune la yg x mengune kn duit~
bagi la mereka kesenangan , kenteteramman , dan 
kebahagiaan ~ , tu pon da cukup
ke belajar sunggoh 2 supaye dpt gembire kn 
mak dan ayah awok ~, mcm penceramah pulok ~
hri ibu , saat g patot gembire kn mak diorang ,
hmmm~ x yah beli hadiah , tolong jer mak awok kat dapor tu~
tolong la potong ker , masak ker ?
kan bole , bagi la mak awok rehat jap , sehari pon x pek
hahaha~ , mcm mak pulok ~
nak beli ape ~ hri ibu ,kat sekola sume tnyer 
hri ibu bile ? , tatau nak ckp ape ~
skunk nie sye tngah dok tngok lattop jer kat umah ,
mak kuar , mesti abah bwak mak kuar jalan 2,
bestnyer ~ , o'aloh x kn x bwk kuar jlan 2 pulok ~
kepade sape2 yg derhake pde mak diorang ,
insaf lah , hrini yg pling bagos untok minte maaf pade mak awok,
alang2 tuh ckp la selamat hri ibu , x kn nk tunggu raye pulok ,
o'aloh ~ , insaf lah sape 2 yg melawn ckp mak korang ,
nak ker jdi anak derhake ? nk jdi mcm tanggang ?
ha ? baek minte maaf skung , gerenti ! mak korang 
akan maaf kn korang pasti , x dek mak yg x syg kn ank die
sbenarnyer manusia lgi kejam dri haiwan ,
btol x ? , hri ibu kne baek la dngan mak awok tuh ! ,
bkn hri ni jer , buat la baek smpai bile 2 , nak ker mak 
awk sumah kn awok ? ha ? oke la ~ sje je nak 
buat mcm mak , mak sye slalu pesan kn jgn melawan
ckp ibubapa , sentiasa hormat , oke ?
lgi ape ? hmmm~ ? kne syg selalu ,
jgn sangke burok kat ibubapa , nnti dieorang sedey ,
oke ? oke la bye 


MORAL OF THE STORY : SAYANGILAH IBU DAN BAPA AWOK ~ ^_^