Hello !


Status : Semi-hiatus

Ask Me a Question

Mouthy Mouth

Exchange Link open
No "Follow You, Follow back"
Harsh Words Are not Allowed

Archives


  Recent posts:

I can be Hurricane some times
Can I have a new other phone and SIM card ? :'((
The Bawang ~
Wanna meow with you . Can ah ? :3
Sampin Vs. Pensil box
A Werewolf Boy ^^
Cooking ~
Dreamm ~
Awww ~ So sweet :3
Talk that ~


Credits

Layout: Nana
Edited by : ❣ Syra ❣


Saturday, 20 July 2013 @ 07:57 | comment (0)


Assalamualaikum ~
2nd post !
huh . sekarang ni Syra nak lepaskan geram .
ni untuk seseorang -.-
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!
STRESSSHHHH ~!!
awak yang tweet baru 2 jam yang lepas !
tau x yang saye ni streshhh tengok awak tweet yang jiwang2 ?!
napeeeeeeeeee laaah saye rase yang awak ni
buat saye macam x wujud ?
kalau boleh nak je tembak orang .
tapi , takut masuk lokap -.-
kalau dunia ni x de undang2 , dah lame ambik pistol ,
pastu tembak . selama ni saye tunggu DM awk ,
tweet awk . but ?
itu sume sia2 je tau ? 
saye wish ramadhan kat awak , saye mention lagi tu .
but ? awak x pernah mention balik -.-
nampak x ?
ishh !
Terase ? memang patut kot .
or , should I say ' Kesah ? '
awak mesti tak pernah paam perasaan orang perempuan kan ?
tah la . tak tau nak cakap ape lagi
tapi , kalau awak sakit hati .
I'm so sorry .
ini je cara tempat luahan saya .
tak de orang dah yang saya boleh luahkan perasaan ni .
sedihh lorhh ~.~
dah la , tak guna rasanya luahkan perasaan kat sini lagi .
lebih baik tutup sendiri .
end of post .
Assalamualaikum ~